Ustanovitev spletne trgovine zna biti vznemirljiva, a obenem naloga polna začetnih vprašanj. Podjetniki se pogosto soočate z dilemo, ali začeti z majhno zalogo in postopoma širiti ali z obsežno zalogo. V tem - namenoma ne predolgem - vodniku se bomo poglobili v premislek te ključne odločitve za lastnike podjetij, ki se podajajo v sfero e-trgovine. Tukaj je nekaj najpomembnejših informacij, kar je dobro vedeti o pravilni izbiri le-tega, ko se pripravljate na odprtje spletne trgovine.
Začeti z veliko ali malo izdelkov: ključni dejavniki
Tržne raziskave so pomembne
Pristop, osredotočen na stranke
Vpogled v upravljanje zalog
Nišna privlačnost v primerjavi z raznolikimi ponudbami
Gradnja identitete blagovne znamke
Testiranje in ponavljanje
FAQ - Pogosta vprašanja
Kako določim pravi pristop za svoj e-trgovinski podvig
Ali je bolje ponuditi široko paleto izdelkov ali se osredotočiti na določeno nišo?
Kakšne so prednosti začetka z manj izdelki?
Kako lahko (kasneje) razširim svojo spletno ponudbo?
Kakšno vlogo imajo pri tej odločitvi povratne informacije strank?
Spodbujanje povratnih informacij po nakupu v e-trgovini je mogoče spodbuditi s pripravljenim procesom povratnih informacij, pošiljanjem e-pošte ali sporočil z zahvalo kmalu po nakupu in s ponujenimi spodbudami ali nagradami za njihove dragocene vpoglede.