Uvod
Ena izmed zelo učinkovitih strategij za privabljanje in ohranjanje strank je ponujanje popustov v spletni trgovini. Kako pa to narediti WordPressu oz. v WooCommerce? Ta vsestranska platforma vam poleg vsega omogoča tudi ustvarjanje in upravljanje različnih vrst kuponov, kar vam pomaga povečati prodajo in povečati zvestobo strank. V tem članku bomo pokazali izdelavo kuponov, ki je del funkcionalnosti WooCommerce vtičnika Za to ne potrebujete nikakršnega dodatnega vtičnika. Poleg tega boste bolje razumeli tudi pomen kuponov in se poglobili v različne strategije za optimizacijo njihove uporabe za povečanje prihodkov.Moč kuponov v spletni trgovini
1. Pritegnite nove stranke
2. Povečajte prodajo
3. Ohranite zvestobo strank
Vrste kuponov v WooCommerce
1. Odstotki popustov
2. Fiksni popusti v košarici
Uporaba ključnih besed za uspeh kupona WooCommerce
1. Določite ustrezne ključne besede
2. Uporabite ključne besede v opisih kuponov
3. Optimizirajte ciljne strani
4. Spremljajte zmogljivost
Kako nastaviti nov kupon v WooCommerce
Recimo, da je obletnica vaše trgovine oktobra. Če želite proslaviti še eno uspešno leto, želite svojim strankam dati 10-odstotni popust na knjige za ves mesec — vendar le za prvih 20 strank. Za stranke, ki so najhitrejše in najbolj spremljajo vaše akcije.
Da dodate nov kupon, pojdite na Trženje (Marketing) → Kuponi (Coupons) in kliknite Dodaj kupon (Add coupon).
Na začetnem zaslonu se prikažeta polja za kodo kupona in opis:
Koda kupona je koda, ki jo bodo kupci vnesli za uporabo kupona v svoji košarici. Opis je neobvezno polje, ki ni vidno strankam, ampak samo vam.
Pod temi polji boste videli del, kamor vnašate podatke o kuponu. Ima tri dele:
-1. Splošno
-2. Omejitev uporabe (1. del)
-3. Omejitve uporabe (2. del)
1. Splošno
- Popust v odstotkih: odstotki popustov veljajo za odstotek popusta na celotno košarico.
- Fiksni popust na košarico: popusti na fiksni voziček veljajo za fiksni znesek popusta na celoten voziček.
- Fiksni popust na izdelek: fiksni popusti na izdelke veljajo za fiksni znesek popusta samo na izbrane izdelke. Popust se obračuna na kos in ne na celotno košarico.
2. Omejitev uporabe (1.del)
Če tukaj ne izberete niti ene omejitve, potem lahko kdorkoli kadarkoli doda kupon v svojo košarico, kar verjetno ni to, kar želite.
Za svoj kupon lahko uporabite nekaj različnih omejitev:
- Nastavite najmanjšo (minimalno) ali največjo (maksimalno) vmesno vsoto naročila (to je: vsota vmesne vsote košarice + davek).
- Vključite ali izključite izbrane izdelke ali kategorije.
- Omejite z "dovoljenimi" e-poštnimi naslovi (glede na e-poštni naslov stranke za račun).
WooCommerce 3.4+ omogoča tudi vključitev nadomestnega znaka (*) za ujemanje z več e-poštnimi naslovi, na primer `*@gmail.com` bi bil kateri koli naslov gmail.
V našem primeru smo omejili popust na kategorijo Skodelic z uporabo polja Kategorije izdelkov.